loneliness is nothing that I have...

..fast jag ibland kan tro att det är så, men jag måste vara ensam ibland, även fast det kan kännas tråkigt, så är det riktigt skönt och jag börjar mer och mer vänjas och tycka om det vid de tillfällena. Jag umgås mycket med människor hela tiden, och där måste finnas balans.

Det finns dock tillfällen då jag sitter i med mig själv och tycker det är lite tråkigt att inte umgås med någon och att det är ensamt, men direkt då den tanken kommer så stoppar jag mig själv. Jag har hur mycket underbara människor omkring mig som helst. Jag behöver inte veta hur det är med alla hela tiden längre, att alla hela tiden ska ha det bra. Det är inte min sak, mitt liv är mitt, andras liv är deras. Men sedan att höras lite då och då och dela med sig utav livet är jättehärligt och jag har i min enfald märkt att människor som jag pratar med nu för tiden är väldigt mycket mer framåtskridande och ser mer framåt. Jag har slutat att prata med människor som bara vill stå kvar i sitt destruktiva beteende, de människorna ger mig inget och jag kan inte ge dem något.

Jag var på ett ställe idag som jag aldrig i mitt liv trodde att jag någonsin skulle besöka, men det kändes riktigt bra att gå dit, nu får jag se vart det leder någonstans, om det leder till mitt delmål. Leder det inte dit jag vill så kommer jag att nå mitt delmål på annat sätt. Jag har bestämt mig, med hjärtat och då blir det av.

Jag har märkt det att när jag verkligen bestämmer något, med ärlighet inför mig själv, och med hjärtat så blir det som jag vill, och det är också helt underbart.

-"Always a pleasure" 
-"Detsamma"

/Jange!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0