dagar med ny innebörd...

...vad den ena dagen inte är den andra lik. Det är så många olika intryck som ges till mig, som ges till oss alla. Det jag lär mig den ena dagen gör att jag kan ha en annorlunda syn på en likvärdig händelse dagen efter. Ett ord som jag lär mig den ena dagen kan jag helt plötsligt höra flera gånger dagen efter, ett ord som jag inbillar mig att jag aldrig hört förut.

Jag behöver inte ha koll på hur mina dagar ska se ut. Jag vet var jag ska utgå ifrån, sen kan jag hamna precis var som helst innan dagen är slut, jag låter saker och ting komma till mig och det är så häftigt att ha tillit till det också.
När jag har öppnat mitt sinne för det okända så lär jag mig så väldigt mycket mer, får mer insikter och växer hela tiden som människa.
Jag säger till nästintill direkt när det är saker och ting till rätt person som jag inte tycker är OK. Om det är något som jag inom mig känner som inte är bra så måste det ut, går inte att hålla det inom sig. Jag gjorde det bl.a i förrgår, och ack så bra det blev.

I måndags gjorde jag debut i seriespelet i pingis, och vi vann med 8-3. Jag var väldligt nöjd med min insats då jag vann allt i setväg jag kunde vinna, förutom att jag och Lasse förlorade ett set i dubbeln. Jag var avslappnad för det mesta och är stolt över mig själv, inte bara för att jag och laget vann utan att jag i mitt pingispsyke håller på att utvecklas.

The life itself is a gift, I'm enjoying it every amount of a second and I'm greatful for everything it contains.

Baj o sånt
/Jange

Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt att läsa att du mår så bra Marcus! :)

Dock måste jag erkänna att jag har lite svårt för den där riktigt djupa sidan eftersom jag inte vet hur jag ska hantera det haha! :) Jag lär nog alltid vara ytlig. ;)

2010-11-11 @ 21:47:15
URL: http://fliiingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0