att göra annorlunda...

att sluta fly är en helt underbar insikt. Dagen började tungt, men när jag fick ut allt som tyngde och jag lät dagen fånga mig samtidigt som jag fångade dagen, så blev det helt underbart. Och sen alla underbara människor som jag har träffat under dagen som har gett mig och som jag har gett energi. Dessa skratt, dessa leende, dessa kramar, dessa borttagnaskalentårar. Jag skrattar från hjärtat och jag ler verkligen med hela kroppen, det är också en härlig insikt.

Jag är bara tacksam för precis allt som hänt mig och som jag har varit med om den senaste tiden.

Jag växer och växer och jag kommer aldrig att sluta växa.

Nu drar det i ögonlocken och nu ska det sovas, mycket bättre än föregående natt!

Baj o sånt!
/Jange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0