week of wonderfultility...

jag hade en väldigt härlig och fin vecka förra veckan. Ledig på måndagen, körde runt lite överallt, fick hjälpa jörgen att få igång hans bil mitt ute på vischan, fick min egen bil att gå bättre, en dag med mycket glädje och leende!

praktiken i tisdags var mycket lärorik och jag tog upp lite nya förslag som jag hade vilka uppskattades sen hade jag två helt underbara dagar i Strängnäs med enormt mycket fin energi och en närhet utan dess like.

Praktik i torsdags, sen på fredagen var det helg och äntligen fick jag träffat bästa tjejkompisen, var ett bra tag sen sist.

Ner till malmö på fest i lördags med mycket sympatiska och härliga människor med massor av skratt och leende.

Garaget i söndags, efter det träff med en skara av underbara människor igen och sedan hem till morsan på kvällsmiddag med henne och Jörgen.

Det har också varit en vecka med ett par viktiga beslut och dessa beslut gör jag för min egen skull, inte för någon annans och dem känns riktigt bra.

När Vi får upp ögonen för saker och ting och med det kan se dem ur ett annat perspektiv, får Vi ett helt annat spektra och ett nytt synsätt för hur saker och ting inte borde vara och hur Vi kan göra för att förändra dessa själv med hjälp utifrån och förstå att Du gör det för din egen skull. /Jange

Baaj o sånt !
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0